hyt h3 Visible through a transparent sapphire caseback, the in house Breitling Caliber Replica Rolex Datejust Watches 01 movement Rolex Yachtmaster II Replica is fitted with a black oscillating weight enhanced with orange markings that attest to the movement's status as a chronometer, officially certified by the COSC cartier replica watches (Swiss Official Chronometer Testing Institute). The movement runs at 28,800 vph in 47 jewels with a 70 hour power reserve. Vacheron Constantin shares with the Opa National de Paris the art of precision, renewal and wonderment?an Rolex Sea Dweller Replica art of which the technical and aesthetic mastery fake Tag Heuer is orchestrated by a wealth Rolex Sea Dweller Replica of men and women exercising numerous skills. In horology as replica franck muller in ballet, accomplishment is above all an intensely human story filled with encounters and with shared and perpetuated skills.

انفراد : زواج سرى بين الفنان احمد عز والفنانة “زينة” يكشفة حملها لطفل

القاهرة(خاص) أحمد مرسى

يعيش النجم المصري أحمد عز حالة غير مألوفة مع الممثلة زينة، حيث انهما متزوجان سرا ولكنه يرفض اليوم الاعتراف بهذا الزواج –.

وتعيش زينة حاليا خارج مصر، حيث كانت قد سافرت إلى أميركا، وهي حاليا حامل منه إلا أنه مصرّ على عدم الاعتراف بهذا الزواج علنا، وكشف الخبر أحد الصحافيين خلال حديثه مع الإعلامية هلا المر في البرنامج اللبناني «فايق يا هوا».

من جانب آخر، أكد عز، انه يحبذ العمل في السينما أكثر من الدراما بسبب أن مشاركته في أعمال تلفزيونية تتعدى كثيرا في خطورتها من أن يشارك في فيلم سينمائي، وقال: التلفزيون أخطر كثيرا من السينما، لأنني عندما قدمت مسلسل «ملك روحي» كنت وقتها بجوار يسرا وتحميني نجمة كبيرة.

وأضاف: مسلسل «الأدهم» جعلني اكتشف أن نجاح المسلسلات مختلف تماما عن نجاح الأفلام، ووجدت أن نجاحها مخيف ومرعب، وكأنني لم أنجح من قبل ولم أمثل أيضا، واعدا بمفاجآت قريبا عبر الشاشة الصغيرة.

الكاتب ahmedmorce

ahmedmorce

مواضيع متعلقة

التعليقات مغلقة